2010年8月11日 星期三

安靜聽話就好,什麼都不要"管"

"甘我屁事"這是一句很傷的話。
痛個幾次,是不是就會開始不想說話了?
那樣也好,換來清靜,以及恆久的靜默?

自從忙碌開始,就好像被屏除在外一樣。
難道連開口提問都是錯的嗎?

我到底不應該知道什麼...

是不是,以後不要等待?

你不喜歡我喋喋不休咄咄逼問,
我不喜歡你說出模菱兩可要我自己去猜的話。

2 則留言:

匿名 提到...

I'm getting a new computer but don't wish to lose my Firefox bookmarks.
Will there be an easy way to save a list of
all of the URLs within my Bookmarks and quickly upload
those to Firefox on my new computer?.

My page ... vaginal Mesh lawsuit

匿名 提到...

The personal accident insurance is worth it

Also visit my web site: ADP Discount Dental Plans